Monday, October 5, 2009

study!!

4 Okt,2009 awi 2 laz seminar..x lame jew ag dh nk exam..aq arap lpas ah wat exam t....aq tmaw repeat2 ag, xbesh ahhhhhhhh! Ckup ah time aq kat uniSel dlu...cm2 hal aq wat...sampai kne 2ka course...tp xjd gak...at last aq quit jew dr cne....then aq kje...xlme pas 2 mumy bce2 paper, ea tgk2 ade iklan about PJJ uitm ni...so aq juz try nsib aq...lau dpt bgos ah...mmg dream aq pown nk msuk uitm...salu kua jew uma...aq lalu dpn gate uitm 2 aq dh brangan lau dpt msuk kn besh...n skunk ni...dream aq trcapai....aq dh pown msuk sem2 kat uitm ni....huhuhu besh!! parents aq pown ske jew aq dpt IPTA...happy glew idop aq!!! :)